دیدار از خانواده های معظم شهدای بسیجی

دیدار از خانواده های معظم شهدای بسیجی 

به  مناسبت بزرگداشت لیالی قدر از خانواده های معظم شهدای بسیجی دیدار بعمل آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت پیرانشهر در این دیدار به  جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: شهدای گرانسنگ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس چراغ هدایت راه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی محسوب می شوند.

ماموستا دکتر عابد نقیبی بیان کرد: ولایت فقیه نوری در میان تاریکی بوده و شهید با شهادت خود از حریم ولایت فقیه دفاع کرد و مثل شمع سوخت تا ما از ظلمت به نور و عزت برسیم.

دکتر نقیبی افزود : شهدا حامیان انقلاب اسلامی هستند که شجاعت، شهامت و رشادت را در سایه تدبیر و هدایت های امام گونه امام شهیدان به کار گرفته و تا پای جان و تحقق و استقرار حکومت اسلامی ایستادند.

آقای خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و گفت: امروز مردم و مسوولان باید همواره قدردان فداکاری ها و دلسوزی های خانواده معزز شهدا باشند و این بزرگواران را هیچ وقت به فراموشی نسپارند.

در ادامه آقای سلیمانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیرانشهر گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران در حقیقت وفادارترین و بهترین حامیان انقلاب و اسلام هستند چرا که آنان بهترین سرمایه های خود را برای سعادت و پیشرفت و حفظ تمامیت ارضی کشور و برای تحقق آرمان های انقلاب و عزت ایران اسلامی در طبق اخلاص نهادند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 11 مرداد 1394برچسب:, | 20:42 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=